Hello There, Guest!

24-10-2011, 04:45 PM | Post: #121
GunGub 
(24-10-2011 03:31 PM)Sn!perSh0t Wrote:  not mine yet?

Made a fast one, not to impressive.....

[Image: r89tux.png]

[Image: 2yx28te.jpg]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
24-10-2011, 04:51 PM | Post: #122
S3ntFromH3ll 
(24-10-2011 03:03 PM)GunGub Wrote:  @S3ntFromH3ll your sig is done too Wink



[Image: qs9kdu.png]

Code:
[align=center][IMG]http://i52.tinypic.com/qs9kdu.png[/IMG][/align]



//GunGub

SO epic dude thank you so verry much :DDDDDD

[Image: sfh.png]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
24-10-2011, 06:05 PM | Post: #123
harakiri87 
Sig Maker(Zyth/GunGub/idc): Zyth
Name: harakiri
Other Text: type below my name "Don't get bored of dying"
Font: one that you like to use on your signatures Smile
Mugshot/Screenie: http://img17.imageshack.us/img17/9666/bf...753557.png
Background: http://i665.photobucket.com/albums/vv11/.../WW-15.png
Border Type: any that you think it would fit in the sig.
VIP(codes [yes/no]):
Extras: try to put the signature in a form of a brush like this one : http://img841.imageshack.us/img841/3894/psycho2.png

[Image: harakiri.png]
(This post was last modified: 24-10-2011 06:06 PM by harakiri87.)
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
24-10-2011, 06:34 PM | Post: #124
S3ntFromH3ll 
gungub, check it
http://www.battlefieldheroes.com/en/foru...tid=276163

[Image: sfh.png]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
24-10-2011, 07:10 PM | Post: #125
Sn!perSh0t 
This i sad to many siggmakers:
its hard to follow the request?

This post is brought by Someone™
[Image: dc30q0.png]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
24-10-2011, 08:14 PM | Post: #126
GooDnEzZ. 
(23-10-2011 09:50 PM)[GoOdNess] Wrote:  I maybe is request to much but i want a sig too! Big Grin
Sig Maker(Zyth/GunGub/idc):zyth
Name:GooDizZ
Other Text: No
Font:Idk Just have fun whit some cool fonts Smile
Mugshot/Screenie: Nope!

Joke x) here:
[Image: Bra3.png]

Background:Some thing! x)
Border Type: like lines not you ordinary! Big Grin Big Grin
VIP(codes [yes/no]):No, sorry
Extras:make it alot of fire! Big Grin My <3 burns! :O

you have improved youre skills dude! you have been much better then last shop x) keep going whit the good work! Big Grin
[Image: Bra3cut.png]
this is maybe easyer Smile

[Image: toniccopy_zpse416bcd2.png]
(This post was last modified: 24-10-2011 09:12 PM by GooDnEzZ..)
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
24-10-2011, 08:17 PM | Post: #127
chaseyum 
(24-10-2011 02:08 PM)GunGub Wrote:  @chaseyum Siggeh done :3
Hope that you like it.


[Image: 18honr.png]

Code:
[align=center][IMG]http://i55.tinypic.com/18honr.png[/IMG][/align]

//GunGub
OMGWTFBBQ dats ossum making rotation Angel thanks alot

[Image: mxTU8.png]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
24-10-2011, 09:17 PM | Post: #128
GunGub 
Come on Zyth, you got a many requestes to do Wink

[Image: 2yx28te.jpg]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
24-10-2011, 09:41 PM | Post: #129
Kangee 
Hello Zyth and Bro Smile
I would like to get an ossum signatur :3

Sig Maker(Zyth/GunGub/idc): GunGub
Name: Kangee
Other Text:
Font: You decide Smile
Mugshot/Screenie: [Image: 4j5cgo.png]

Background: You decide ( something yellow )
Border Type: Suprise me ( not something crazy ) xD
VIP(codes [yes/no]): No
Extras: Something Yellow, blue and bright xD And purble light out of he's eyes would be ossum Smile

[Image: 11142_s.gif]
(This post was last modified: 25-10-2011 08:50 PM by Kangee.)
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
25-10-2011, 12:03 AM | Post: #130
zythben9858 
kangee, Im not gonna do yours cuz ur to vag. "something yellow" isnt very creative:-\

to others, my side of the shop is probably gonna be closed for a few days. My junk PC w/ Photoshop is deadSad Gonna try and install it on my new computer but...money...

for [GoOdNess]
[Image: goodzg.png]

Code:
[IMG]http://img638.imageshack.us/img638/2981/goodzg.png[/IMG]

[Image: wbp.png]

(This post was last modified: 25-10-2011 12:42 AM by zythben9858.)
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
25-10-2011, 01:03 AM | Post: #131
.:~8~:. 
Zyth did you get my PM?

[Image: 9thsig.png]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
25-10-2011, 01:40 AM | Post: #132
zythben9858 
yep, thnxBig Grin but I havnt tried it yet, maybe tommorrowSmile

[Image: wbp.png]

Find all posts by this user
Quote this message in a reply
25-10-2011, 01:48 AM | Post: #133
zythben9858 
(24-10-2011 03:43 PM)Terymn Wrote:  
(23-10-2011 05:36 PM)Terymn Wrote:  Sig Maker(Zyth/GunGub): Zyth
Name: Terymn
Other Text:
Font: http://www.zefrank.com/scribbler/scribblertoo/ <-- Can you write my name with this and paint it red? Smile
Mugshot/Screenie: http://imageshack.us/photo/my-images/545...59110.png/
Background: http://i0006.photobucket.com/albums/0006...ndweb1.jpg <-- too small?
Border Type: like yours, zyth
VIP(codes [yes/no]): No
Extras: Eyes should glow red. (or one, because you cant see the other very well)
If you make the border, pls dont destroy the web in the background picture Big Grin

Guys? Sad
Whats with my request? Sad

not creativeUndecided, dont feel like doing it

[Image: wbp.png]

Find all posts by this user
Quote this message in a reply
25-10-2011, 03:03 AM | Post: #134
=Cpt.Foxtrot= 
I can haz request? ...I don't really have much time to make sigs anymore and mine is outdated...

Sig Maker(Zyth/GunGub/idc): Zyth
Name: =Cpt.Echo=
Other Text:
Font: Do you happen to know what the top font in Psycho Zuez's sig is? If not, then just use what you think is best Wink
Mugshot/Screenie:
[Image: screen006w.png]
Background: http://i665.photobucket.com/albums/vv11/...S-N-09.png
Border Type: brush border
VIP(codes [yes/no]):
Extras: Can you put the light reflecting onto him (and can you make the light neon green Tongue)

[Image: 21212_s.png]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
25-10-2011, 06:34 AM | Post: #135
Kangee 
(25-10-2011 12:03 AM)zythben9858 Wrote:  kangee, Im not gonna do yours cuz ur to vag. "something yellow" isnt very creative:-\

Ok, i ''edited'' my request Smile

But... You took he's request
(23-10-2011 09:50 PM)[GoOdNess] Wrote:  Extras:make it alot of fire! Big Grin My <3 burns! :O
That wasn't very creative either Tongue
But i hope my request is good enough now Smile

[Image: 11142_s.gif]
(This post was last modified: 25-10-2011 06:36 AM by Kangee.)
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
25-10-2011, 07:47 AM | Post: #136
GooDnEzZ. 
(25-10-2011 12:03 AM)zythben9858 Wrote:  kangee, Im not gonna do yours cuz ur to vag. "something yellow" isnt very creative:-\

to others, my side of the shop is probably gonna be closed for a few days. My junk PC w/ Photoshop is deadSad Gonna try and install it on my new computer but...money...

for [GoOdNess]
[Image: goodzg.png]

Code:
[IMG]http://img638.imageshack.us/img638/2981/goodzg.png[/IMG]
Thx alot! Smile
i want to give you a dr pepper code cut i don't have one ;(

[Image: toniccopy_zpse416bcd2.png]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
25-10-2011, 09:40 AM | Post: #137
S3ntFromH3ll 
GunGub, check your pm =3333

[Image: sfh.png]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
25-10-2011, 01:32 PM | Post: #138
zythben9858 
(25-10-2011 06:34 AM)Kangee Wrote:  
(25-10-2011 12:03 AM)zythben9858 Wrote:  kangee, Im not gonna do yours cuz ur to vag. "something yellow" isnt very creative:-\

Ok, i ''edited'' my request Smile

But... You took he's request
(23-10-2011 09:50 PM)[GoOdNess] Wrote:  Extras:make it alot of fire! Big Grin My <3 burns! :O
That wasn't very creative either Tongue
But i hope my request is good enough now Smile

I dont know if u know, but GoOdNess was my old partnerBig Grin

[Image: wbp.png]

Find all posts by this user
Quote this message in a reply
25-10-2011, 04:02 PM | Post: #139
harakiri87 
zyth are you going to do mine? Smile

[Image: harakiri.png]
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
25-10-2011, 04:33 PM | Post: #140
Terymn 
(23-10-2011 05:36 PM)Terymn Wrote:  Sig Maker(Zyth/GunGub): Zyth
Name: Terymn
Other Text:
Font: http://www.zefrank.com/scribbler/scribblertoo/ <-- Can you write my name with this? I love it Smile
Mugshot/Screenie: http://imageshack.us/photo/my-images/545...59110.png/
Background: http://i665.photobucket.com/albums/vv11/.../PP-09.png
Border Type: brush
VIP(codes [yes/no]): no
Extras: Ony Eye should glow red
Add 2 bullets on the ground and one in the air, like i just shot.
Add some in front of the Svd
Changed my request. Hope you like it.
Edit: Damn, think you cant add bullets on the ground, because you cant use the legs of my screenshot. So pls just add one (or2?) in the air.

[Image: 24cv4pf.png]
(This post was last modified: 25-10-2011 04:37 PM by Terymn.)
Find all posts by this user
Quote this message in a reply




Forum Jump:



X
Add this person to your friends list
Remove this person from your friends list
/en/ajax/checkFriendStatus
/en/ajax/friend