![]() |
|
2012/01/13 Even voorstellen... Play4Free Funds - Printable Version +- Battlefield Heroes (/en/forum) +-- Forum: Nederlands (Dutch) (/forumdisplay.php?fid=178) +--- Forum: Nieuws en aankondigingen (/forumdisplay.php?fid=180) +--- Thread: 2012/01/13 Even voorstellen... Play4Free Funds (/showthread.php?tid=303975) |
2012/01/13 Even voorstellen... Play4Free Funds - VitalBullet - 12-01-2012 06:31 PM ![]() Even voorstellen... Play4Free Funds Op 18 januari 2012 zijn je Battlefunds geconverteerd naar één gemeenschappelijke valuta: Play4Free Funds. Dus vanaf nu gebruik je dezelfde Funds in Battlefield Heroes, Battlefield Play4Free en Lord of Ultima. Hieronder vind je een FAQ waarin hopelijk al je vragen worden beantwoord. Waarom één uniforme valuta? Er is één valuta in het leven geroepen toen we erachter kwamen dat veel van onze spelers meerdere Play4Free-games speelden. Een conversie zou de aanschaf van valuta daarom aanzienlijk vereenvoudigen. Hoe heet de uniforme valuta? De nieuwe valuta heet Play4Free Funds (normaal Funds genoemd). Van welke games worden de valuta gewijzigd? De valuta van de volgende games worden geconverteerd naar Funds: - Battlefield Play4Free - Battlefield Heroes - Lord of Ultima Wanneer vindt de conversie plaats? De conversie vindt voor alle drie games plaats op 18 januari. Wat merk ik van de conversie? Als je saldo hebt in een van de bovenstaande games, ontvang je na het aanmelden een bericht met informatie over de verandering (nadat deze heeft plaatsgevonden). Het totaal van je account is dan geconverteerd naar Funds. Kan ik geen Battlefunds/Diamonds meer kopen? Nee, de nieuwe valuta heet Play4Free Funds. Hoe koop ik valuta in het spel? Je kunt snel en eenvoudig valuta in het spel kopen. Meld jezelf aan bij een spel naar keuze, klik op de winkel, klik op ''Funds kopen" en volg daarna de instructies. Welke bestelmethoden zijn beschikbaar? Je kunt het saldo verhogen via diverse betalingsmethoden. Deze methoden verschillen per land en per spel, maar je kunt in ieder geval gebruikmaken van een creditcard en PayPal. Veranderen de bestelmethoden in mijn spel? De bestelmethoden worden niet gewijzigd. Je kunt nog altijd in-game valuta kopen zoals voorheen, met dezelfde betalingsmethoden als voorheen. Wat is de conversiekoers voor de verschillende games? De conversiekoers voor de verschillende Play4Free-games is als volgt: Battlefield Play4Free: 1 Battlefund = 6 Play4Free Funds Battlefield Heroes: 1 Battlefund = 6 Play4Free Funds Lord of Ultima: 1 Diamond = 8,4 Play4Free Funds Veranderen jullie tijdens de conversie de prijzen van items in de winkel? Ja, sommige games krijgen te maken met prijswijzigingen. Het gaat echter om kleine aanpassingen; het is niet zo dat het hele systeem overhoop wordt gegooid. Heeft de valutawijziging invloed op verzilverde codes? De valutawijziging heeft geen invloed op verzilverde codes. Alle actieve codes die je voor echte valuta hebt ontvangen, blijven ook na de introductie werken. Ik heb me geregistreerd voor een nieuw spel, maar ik zie mijn Funds niet op het bijbehorende account? Als je Funds hebt die niet zichtbaar zijn op je nieuwe account, meld je jezelf aan op de website waarop je de valuta vóór de wijziging had. Daarna meld je jezelf opnieuw aan bij de nieuw geregistreerde website. Voorbeeld: stel dat je vóór de conversie Diamonds in Lord of Ultima had. Je hebt jezelf na de conversie geregistreerd bij Battlefield Heroes, maar je ziet geen Funds op je account. Meld jezelf aan op je Lord of Ultima-account en meld jezelf opnieuw aan bij Battlefield Heroes. De Funds moeten nu ook op dat account zichtbaar zijn. Nemen jullie contact op met de spelers om ze te informeren over de verandering? Vóór de verandering geven wij spelers informatie via banners op de site, berichten op onze forums, deze FAQ voor iedereen en een e-mail aan al onze bestaande spelers. Met wie kan ik over de verandering praten? Als je na het lezen van bovenstaande nog steeds vragen hebt, kun je op onze forums altijd vragen stellen aan ons communityteam – wij helpen je graag verder. Als je contact wilt opnemen met onze klantenservice, bezoek je de sectie Help en klik je op “Meer hulp nodig om een oplossing te vinden?” We wensen je veel plezier met de nieuwe mogelijkheden van de uniforme valuta. |